Podzemní parkování

na náměstí Dr. M. Horákové se mění podle doporučení KAMu

Zástupci firmy CALUMA, vlastníci a provozovatele pavilónových objektů a podzemního parkování na náměstí
Dr. Milady Horákové v Karlových Varech, požádali KAM KV o návrh konceptu pro jednotně uspořádané reklamy rozličných nájemních provozů sídlících v pavilonech. Stávající živelná reklama negativně ovlivňuje vzhled a atmosféru nejen pavilónových objektů, ale i celek tohoto pro Karlovy Vary důležitého veřejného prostoru.

Majitelé dle doporučení, které nachystal KAM KV spolu s PROTEBE live, intenzivně pracují na vylepšení současného stavu podzemního parkování a postupně revitalizují všechna patra. 

1/4

Pavilóny jsou nástupním a výstupním prostorem do podzemního parkoviště. KAM KV ilustruje na příkladech realizovaných obdobných projektů možnosti sanace a vizuálního faceliftu parkovacích prostorů. Aby byly moderní veřejné parkovací domy pro uživatele atraktivní, musí jejich prostory vyvolat u uživatelů pocit bezpečí a komfortu.

2018_09_06_VIZUAL NAMESTI DR HORAKOVE_m1

Vedle logického přístupu a funkčních a komfortních parametrů musí být přehledné, opticky přívětivé, světlé a musí mít jasně vymezené funkce, které umožní přirozenou orientaci. Tuto atmosféru je možné s relativně skromnými náklady realizovat vhodným osvětlením, koncepčním výběrem barev, povrchových materiálů a pochopitelného a logického orientačního systému. KAM KV představuje několik referencí, které mohou být příkladem pro inspiraci při dalším postupu renovace podzemního parkoviště.   

2018_09_06_VIZUAL NAMESTI DR HORAKOVE_m1

KAM KV vítá vlastníky již započatou revitalizaci tohoto parkovacího zařízení, která přispěje k aktivnějšímu využívání parkovacího domu, a přispěje tak k odlehčení klidové dopravy v centru města.

Webp.net-gifmaker (1).gif

Doporučení pro pravidla reklamy pro objekty na náměstí a orientační systém pro návštěvníky najdete ZDE